PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

UUE CITROËNI GARANTIITINGIMUSED

14.02.2017

Kõikidele sõidukitele kehtib kolme aasta pikkune lepinguline CITROËNi  garantii, mis algab uue auto üleandmise kuupäevast. Garantiileping ja hoolderaamat antakse kliendile üle uue sõiduki loovutuse käigus.Mistahes garantiinõude korral tuleb esitada hoolderaamat. Kui sõidukile on lisaks ostetud Citroëni garantiipikenduse leping, peab selle kohta olema märge hooldusraamatus ja täidetud andmed käesoleva lepingu lõpus. Citroëni garantiipikenduse leping kehtib ainult Eesti Vabariigi territooriumil. Välisriigis viibides peab klient olema valmis remonttööde eest ise tasuma.

Garantii hõlmab:
Defektseks tunnistatud osade parandus või vahetamine ja remondiks või vahetamiseks vajalik tööjõud. Standardgarantii kehtivuse tingimuseks on sõiduki hooldamine nii, nagu see on „Hoolduse ja garantii juhendis“ ette nähtud. Hooldustööde läbiviimist kinnitavad „Hoolduse ja garantii juhendi“ täidetud sissekanded. Garantii korras tehtavad tööd tuleb läbi viia CITROËNi teenindusvõrku kuuluvas volitatud esindaja remonditöökojas. Osad, mille kohta on esitatud garantiinõue, saadetakse tootjale tehniliseks kontrolliks. Garantiinõude rahuldamise korral lähevad defektsed osad CITROËN omandusse; garantiinõude tagasilükkamise korral saadetakse osad kliendile tagasi, kui ta on seda eelnevalt soovinud. Varuosa asendamine või parandamine ei pikenda sõiduki garantiid tervikuna ega vahetatud osade garantii kehtivust.

Garantii ei hõlma:

1. Juhtumeid, kui:

  • kasutatakse ebakvaliteetset kütust (k.a. mittevastav biokütus) või lisaaineid kütuselisanditena, vedelgaasi tagajärjel tekkinud kaudsed kahjud, mis põhjustavad toitesüsteemi rikkeid;
  • garantiijuhtumist on tekkinud kaudseid kulusid (autorent, hotell jne);
  • sõidukit kasutatakse võistlustel või võidusõiduks;
  • kui parandus- ja remonditööd on teostatud Citroëni poolt mittevolitatud remonditöökojas.

2. Regulaarset kontrolli ja hooldust. Garantii ei laiene hoolduse kulumaterjalidele, loomulikust kulumisest tingitud osadele, puhastus- ja reguleerimistöödele.
Kulumaterjalideks loetakse järgnevaid detaile:

  • filtrid (k.a. FAP diiselkütuse kübemefilter), vedelikud, süüteküünlad, abirihmad, klaasipuhastid, lambipirnid, piduriklotsid, pidurikettad ja piduritrumlid.
  • amortisaatorid,  vastavalt valmistajatehase normidele (60 000 km)
  • siduriketas, korv ja survelaager, vastavalt valmistajatehase normidele (60 000km)

3. Juhtumid, kui sõidukit on kasutatud valesti, eksimuste ja hooletuse korral.
Sõiduki valmistaja kinnitust mitteomavate varuosade paigaldamise tagajärgi.
Sõiduki valmistaja kinnitust mitteomavate ettevõtete poolt läbiviidud parandus-, ümberehitus- või muude tööde tagajärgi (külmutusseadmed, LPG/CNG gaasiseadmed, elektri- ja elektroonikaseadmed, isotermilised ümberehitused jne.)

4. Loodusjõududest või liiklusõnnetustest tingitud kahjusid (tormidkahjud, rahe, üleujutused)

5. Garantii korras tehtud tööd ei pikenda garantiitähtaega; ent kui auto kasutamine ei ole kliendist sõltumatutel asjaoludel vähemalt seitse järjestikust päeva võimalik, pikeneb garantii vastava aja võrra.

6. Pärast sõiduki tehasest väljumist paigaldatud kohaliku lisavarustuse garantii on 2 aastat, sõltumata lisavarustuse algupärast ja paigaldamise-müümise hetkest (haakekonksud, raadiod, alarmid, parkimisandurid jne).

Kõik uued Citroënid on kaetud ka 24H Autoabi teenusega, mille kohta saab täpsemat informatsiooni 24H Autoabi infovoldikust. Citroëni autoabi telefoninumber on 655 5456

Lae alla tingimused (pdf)

Töölaua versioon